Endodonție

Endodonția este ramura stomatologiei ce se ocupă cu tratarea afecțiunilor de la nivelul pulpei dentare și a țesuturilor de susținere ale dintelui.

Un tratament endodontic este efectuat în momentul în care pulpa dentară prezintă o inflamație din cauza unei carii dentare.

Programează-te

Despre endodonție

Amânarea tratării unei probleme de la nivelul pulpei dentare (nervului) poate duce la complicații.

Atunci când nervul se inflamează, consecință a unei infecții sau inflamații, acesta se degradează și în timp formează bacterii ce ajung la vârful rădăcinii, punând în pericol dintele afectat.

Care sunt simptomele unei infecții ale nervului?

• apariția durerii;
  • sensibilitate în momentul consumării alimentelor sau băuturilor reci;
  • sensibilitate în momentul consumării alimentelor sau baăturilor calde;
  • colorația dintelui;
  • apariția durerii atunci când masticația are loc pe dintele respectiv.

endodontie craiova pret, endodontie craiova, dr katta dental care, tratament de canal craiova pret

Când este necesar efectuarea tratamentului endodontic?

Așa cum am precizat mai sus, tratamentul endodontic este necesar atunci când pulpa dentară suferă anumite probleme.

Un dinte are 2 componente: coroana și rădăcina. Coroana dentară este partea vizibilă a dintelui. Rădăcina este poziționată sub gingie, iar rolul ei este de a menține dintele puternic și stabil în momentul masticației.

Aceasta, la rândul ei, este formată din dentină și cement. Dentina este cea care protejează dintele, iar pulpa dentară este spațiul în care se află nervul dintelui.

În momentul în care nervul suferă o infecție sau inflamație din cauza unei carii dentare sau a unui traumatism/ fracturi, dintele are nevoie de o curățare și un tratament special, astfel încât să nu se ajungă la extracția dentară, ceea ce înseamnă pierderea dintelui de pe arcadă.

Pierderea unui dinte aduce consecințe importante la nivelul aparatului dento-maxilar.

Tocmai de aceea, este important să te prezinți la medic imediat cum observi apariția primelor simptome ce indică o afecțiune dentară.

Cum ajută tratamentul endodontic la salvarea dintelui?

Tratamentul de canal este una dintre cele mai întâlnite proceduri stomatologice.

Rolul acestuia este de a elimina infecția pulpei dentare si de a  proteja zonele dintelui de alte afecțiuni.

Beneficiile tratamentului de canal sunt:

• recăpătarea sănătății dentare;
  • aspect estetic plăcut;
  • stoparea răspândirii infecției;
  • împiedicarea pierderii dintelui afectat.

Programează-te pentru o consultație!

Împreună aducem la viață zâmbete!

Recomand, un zâmbet perfect obținut într-o perioadă foarte scurtă. Profesionalism, flexibilitate și atenție maximă la nevoile pacientului.

Anca Lavinia Dică

După mai multe experiențe nereușite în mai multe cabinete am avut norocul să-l întâlnesc pe doctorul Katta.

Saleh Ali

Recomand Dr. Katta! Personal amabil, servicii de calitate și implicare in rezolvarea problemelor pacienților.

Anca Popescu

Profesionalismul și modul cum se comportă cu pacienții! Din punctul meu de vedere este cel mai bun!

Mihaela

Servicii de cea mai buna calitate cu un personal foarte amabil!

Edi Andrei

Am gasit pagina printr-o simplă căutare pe internet, însă sunt extrem de mulțumită! Felicitări pentru ceea ce faceți pentru zâmbetul fiecarui om. Apelați cu încredere la domnul dr.Katta, nu veți regreta! Rezultatele în bine se obțin după fiecare vizită la cabinet.

Diana Georgiana

Mulțumesc dr.Katta pentru rezultatele impresionante încă din prima lună de tratament ortodontic. Recomand pentru implicarea în obținerea rezultatului dorit, amabilitate și profesionalism.

Irina Andreea

În urma concursului organizat de Dr. Katta pe care l-am câștigat, am beneficiat de tratamentul pentru albire dentară și pot să spun că sunt foarte mulțumită și am să apelez în viitor la serviciile sale. Recomand cu încredere Dr. Katta! Pentru un zâmbet frumos avem nevoie de o dantură sănătoasa!

Ana Grozăvescu